Klachtenprocedure
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan horen we dit graag van u. Samen gaan we na hoe we tot een oplossing kunnen komen.
U kunt uw klacht kenbaar maken via klachten@nbg.nl of schriftelijk naar De Pinckart 54, 5674 CC te Nuenen.
Hoe behandelen we uw klacht
- Na ontvangst van de klacht nemen we contact met u op.
- We streven ernaar om de klacht binnen 2 weken af te handelen.
Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachtinstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). NBG is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID) onder nummer 300.007886.
Contactgegevens Kifid:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900 – 355 22 48
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl